ça va complètement rater

[det kommer att gå åt helvete] Folk tycker att jag har dålig inställning till tentan när jag säger att jag kommer få IG. De tycker att jag har helt fel inställning och inte tror på mig själv och blablabla... Men det stämmer inte. Jag är bara realistisk. Det BLIR omtenta den 9/1 och skulle det inte det, jag menar, om jag verkligen skulle lyckas få ett G, så är det ett mirakel och jag kommer att vara nöjd resten av mitt liv. Och så lovar jag att jag ska sjunga kareoke på min och Idas hemliga resa över nyår. (Pst! Har ingen aning om vad det är för hemlig resa Ida pratar om, men whatever, jag lovade att lova.)

Jag åker till Ida efter tentan imorgon. Jippiiii! Det ska bli roligt. Umgås med snyggot Ida och se vackra Uppsala, ojojoj, det blir grejer det. Kommer inte hem förrän jag måste, d.v.s. lagom till sista franskalektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback