Jag klarade fan tentan!!

Det är heeeeelt sjukt. Jag som var helt övertygad om att jag inte skulle klara det. Jag har varit helt övertygad om det hela terminen. Efter att jag skrivit tentan på endast 40 minuter i lördags (satt dock ytterligare 30 obligatoriska minuter och tittade igenom den) kände jag ett litet hopp om att klara den. Men jag tänkte att det var nog bara för att det kändes mycket, mycket lättare än jag väntat mig. Godkänt skulle jag ändå inte klara.

Idag fick jag mail från min lärare.

JAG KLARADE DET!

Det är helt sjukt, sanslöst, ofattbart! 6 poäng över gränsen. Wow! Jag är så fruktansvärt stolt över mig själv. Jag klarade grammatiktentan!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Hurra!

Postat av: Linn

Ett hejdundrande GRATTIS anda fran London! Klart att du skulle klara det, Johanna! :D BIG HUGS!

2005-12-16 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback