Uppsala

Jag gillar Uppsala. Det känns lite hemma. Och jag har haft trevliga dagar med Ida. Utgång på Etage och Terrassen i Uppsala i lördags. Det är bra när man träffar på folk som bjuder, haha! I söndags åkte vi tillbaka till Uppsala, skulle gå på stan, men ingen av oss var väl så pigga egentligen, så vi gick ganska fort till Pinnochio och fick i oss pizza. Vi åkte sedan hem till Anna där vi drack glögg och åt pepparkakor med henne och Victoria. På hemvägen till Huddunge (det är stället där Ida bor, stället som ingen vet vart det ligger) stannade vi på favoritkinahaket och köpte hem buffé. Delade på en, men jag proppade i så vi fick mer än två portioner var. Det var fruktansvärt gott. Och dagarna hos ♥Ida blev en sån där skön paus från hemma som man kan behöva ibland.

Tänker inte ropa hej ännu, men det ser ut som om det löser sig med min ekonomi... :)

32676-29

32676-30
Vackra Uppsala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback