Jag dansar aldrig nykter

Det stämmer inte. Rubriken alltså. Igår dansade jag väldigt nykter. Halloween på Harrys. Me don't like halloween. Klä ut sig, fnys. Fast jag är impad av han som klädde ut sig till mumie, det måste varit svettigt. Men jag tycker det är lite läskigt när folk klär ut sig med masker och skit, så att man inte ser vem det är. Det är obehagligt. Jag blir paranoid. Ärligt talat, människan kan ju våldta och mörda en och hela köret och om det finns några vittnen vet de bara att det var en clown/nån med Scream-mask/en mumie. Tjena liksom. Då är man DEAD och mördaren blir inte fast.

Nåväl.
Innan jag fortsätter måste jag säga att men are schvajn. Jag blir så trött.

Idag gillar jag söndagar. Det gör jag inte vanligtvis, men idag känns det som en bra söndag. Jag är lite trött och seg efter nattens rumpskakande, men... jag tror att jag gillar denna söndag. Jag ser sååå mycket fram emot 20.00, för då är det Floor Fillers tur att skaka rumpa. Och sen är det ju Medicinmannen som egentligen blev väldigt dåligt efter andra avsnittet, men det går ju inte att missa.

Kärlek och respekt. Over and out. À bientôt.
/barajagjohanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback