Jag ser vart jag kör.

Jag såg på Nyheterna att Mona Sahlin skaffat sig nya glasögon. Det är inte så att jag brukar tänka på vad folk har för glasögon, men det var liksom tydligt att det var något som inte stämde. Kanske har hon inte ens haft glasögon tidigare? Vad vet jag, det tar ju i alla fall ett tag innan man vänjer sig vid ett par (nya) glasögon. Jag minns till exempel när mamma, pappa och lillebrorsan skaffat/bytt glasögon och man tyckt de sett jättekonstiga ut...

32676-81
Själv börjar jag vänja mig vid mina egna glasögon. Jag ser bra och kör säkrare med glasögon, det är häftigt!

Kommentarer
Postat av: IdaHoo

Gaah! Johanna du är ju sjukt snygg i dina glasögon :D Det ser verligen bra ut, inte konstigt eller ovant.. bara helt bra ut :) fan va coolt! puss på dej!

2006-04-09 @ 16:00:41
Postat av: barajagjohanna

Ida>> Nämen vad bra! Hihi. Vi hörs, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback