Brända popcorn och huvudvärk

I min hurts bakom mig på jobbet har jag det mesta: pärmar med information om alla uppdrag jag jobbar med, plastpåsar, ketchup, inlagda rödbetor, riskakor, flourtabletter, handkräm, raggsockor, vetekudde... Den här vetekudden används flitigt på mage, nacke och i knät. Jag fryser för det mesta och den är då väldigt bra att ha. Imorse värmde jag den i mikron på jobbet och nu luktar det brända popcorn över hela arbetsplatsen tror jag. Mina kollegor brukar undra vem det är som poppar popcorn när jag kommer med min varma vetekudde. Idag luktar det verkligen bränt. Jag tror bestämt att min vetekudde är lite trött på att bli uppvärmd flera gånger dagligen... Jag måste komma ihåg att ta hit en filt att värma mig i istället.

Igår la jag mig tidigt för en gång skull, men det hjälpte inte. Jag vaknade fruktansvärt trött och med huvudvärk. Jag har bara varit på jobbet i en halvtimme och jag längtar redan hem... jag vill sova!

09:43 Hela jag luktar bränt efter att ha haft den där kudden i knät...


Kommentarer
Postat av: Krokofanten

Kom in till "mig" och kolla in Julmarknaden istället... :o)
Hoppas att huvudvärken försvinner...

2006-12-01 @ 08:33:51
Postat av: #41

Då kanske vi får skit av vakterna för att vi använt pyro ikväll?

Nåväl - det får vi väl ta när vi får finfrämmande på norra...

2006-12-01 @ 11:39:31
Postat av: barajagjohanna

Krokofanten: Om två veckor... :) Och jo, huvudvärken är borta nu, skönt.

#41: Hahaha! Jag tänkte faktiskt försöka hinna duscha först... ;)

Postat av: Stephi

Vad jobbar du med ? :) Jag blir falubo den 2 februari :DD

2006-12-01 @ 13:30:17
Postat av: barajagjohanna

Stephi: Halebops kundtjänst, mestadels. Näää, ska du flytta hit?! Vad roligt! Har du något jobb eller så, eller tänker du söka när du kommer hit?

2006-12-01 @ 13:33:40
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Jonas

Jag har också en vetekudde som luktar popcorn. Undrar hur den smakar egentligen...

2006-12-01 @ 14:01:13
URL: http://www.artopod.se/jonas/
Postat av: barajagjohanna

Jonas: De luktar ju alldeles underbart (förutom min som numera är bränd), men smakar förmodligen inte lika underbart...

2006-12-01 @ 16:12:21
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Anonym

jag håller inte med.
inte luktar dem popcorn!

min luktar varm vete! ;)
älskar doften.
tyvärr har jag ingen micro
gjorde misstaget att i ren desperation testa vanlig ugn. gasung. funkar dåligt, vill jag meddela! ;)

2006-12-01 @ 17:10:01
URL: http://punaniii.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

punaniii: Vetekudden jag har hemma luktar inte popcorn, den lutkar också varm vete. :) Men den som jag har på jobbet luktar definitivt popcorn. Men du, det var ju inte så bra att inte ha mikro. Det är ju nästan ett måste.

2006-12-01 @ 23:03:11
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: jeanette

Man kan värma vetekudden i mikron samtidigt som man har en mugg med vatten i mikron, på så sätt blir den "återfuktad" det sa de när jag köpte min att man skulle göra ibland.

2006-12-02 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback