Om du skulle du vara en meny på McDonalds skulle den heta McLäcker.

DÅ SKULLE JAG NOG SKRATTA RAKT UT:

Jag ska ha sex med dig ikväll, så det är lika bra att du är där.
Ha sex med mig om jag har fel, men heter inte du Helga Snorlasson?
Fryser du? Det borde du göra, för du har varit naken i mina tankar hela kvällen.
Så, vad säger du? Ett ligg och du får se mig naken!
Nästa gång du ska ringa, kan inte du blanda ihop alla siffror och hamna hos mig?
Jag skulle gärna bjuda dig på en drink, men jag skulle bli så avundsjuk på glaset.
Du bruden, kom så går vi och gör lite barn!
Är det dig jag ska äta frukost med i morgon?


OCH VAD TUSAN ÄR DET HÄR FÖR JÄKLA RAGGNINGSREPLIKER? JAG SKULLE NOG HELST VILJA ÖRFILA:

Du ser ut som en apa, gillar du bananer?
Snygga bröst. Får jag ta på dem?
Du är så jävla ful så du får nog bara en chans. Bäst att ta den nu.
Jag har pengar som jag skulle vilja göra slut på. Hänger du med hem?


Fler roliga och dåliga raggningsrepliker hittar du
här.

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha. Vad f-n är detta?! Det lökiga är att jag faktiskt har hört ett par av dem ute på krogen, dock med killar som varit medvetna om att de dragit en dålig replik, men hallå.. för mig duger de knappt ens som skämt. Inte om det är mig man talar med i alla fall. Hårda bud. Ska kolla in fler raggningsrepliker nu. Ha det bra, kexet! Smula lagom. ;)

Postat av: Sandra

Johanna: Jo, precis. På den första ser hon ut som en filmstjärna och på bild nummer två som en knarkare. Det är ju trots allt samma person, men jag gillar ändå inte den färg hon har nu. Men som du säger, hon kanske är jättefin i det när hon är stylad :)

2006-12-22 @ 10:18:04
URL: http://superlativa.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

Linn: Haha. Jag har fått höra "din pappa måste vara tjuv...?" och jag fick en chock, trodde inte folk sa så på riktigt. Jag kunde inte göra annat än att garva och skaka på huvudet. Just den går fetbort. Annars kan det vara rätt kul om nån säger nåt roligt på skämt. Typ som i rubriken, "Om du skulle du vara en meny på McDonalds skulle den heta McLäcker". Jag skulle garvat ihjäl mig.

Sandra: Jo, jag tycker också att den första hårfärgen var finast, men man måste ändå vara uppmärksam hur tidningarna framställer det och titta på hur hon är stylad (det var hon ju på första bilden men inte alla på andra), vilken bildkvalité det är med färger och så vidare.

2006-12-22 @ 10:45:33
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback