Ute i sista minuten

32676-483Imorgon är det dan före dan och då ska jag ut och handla julklapparna. Herregud, jag har aldrig varit såhär sent ute i hela mitt liv och jag lovar att jag aldrig kommer att vara det igen. Springa i affärer när det vimlar av folk är inte min grej. Jag blir alldeles snurrig i huvudet och stressad och svettig. Kupolen är jordens hemskaste plats den här tiden på året. Bara att sitta på kontoret de senaste dagarna och titta ut är häpnadsväckande. Det är bilkö från alla håll mot Kupolen och parkeringen är proppfull. Bilar får parkera utanför parkeringsrutorna och de tutar som galningar på varandra och alla ska vara först och vägrar släppa förbi någon annan. Jag ser inte fram emot att åka dit med bil imorgon.

Dagen innan julledighet är alltid trevlig på jobbet. Vi fick julklapp och biobiljetter från mobiloperatören vi jobbar för, vi fick en Paradisask (jippi!) från företaget vi jobbar på, vi fick tårta från den telefonoperatör som vi inte längre ska jobba för, vi fick glögg och pepparkakor från företaget vi jobbar på. Sånt gillar jag. Men det där med julledighet... För mig är det bara en vanlig helg i två dagar, sen börjar en vanlig arbetsvecka. Jag spyr på alla som snackar om julledighet nu.

Imorgon är en uppbokad dag. Imorgon är också en EFIT-dag, så glöm inte att titta in här imorgonkväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kommer garanterat titta in imorgon-kväll ;P Som alla andra dagar ...

Postat av: K-dude

shit! Nu blev jag chokladsugen!

2006-12-23 @ 21:12:39
URL: http://kdudesblogg.blogspot.com/
Postat av: barajagjohanna

Camilla: Vad trevligt!

K-dude: Visst blir man?!

2006-12-23 @ 23:36:42
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback