Minus noll komma sjuttiofem

Vad nu det betyder på optikerspråk fattar jag faktiskt inte, men att min syn har försämrats, om än lite, är ett faktum. Närsynt på höger öga (blev förvånad att jag såg så mycket sämre på höger som jag faktiskt gjorde), brytningsfel på vänster öga och så lite vindögd. Haha! Så det låter. Och nu är det bäst att jag skaffar två par glasögon, ett par att ha på långt håll där jag faktiskt inte ser bra - när jag kör bil och går på stan och sånt, och ett par på jobbet - eftersom det handlar om att sitta framför datorn - för att avbelasta de stackars ögonen som får stå ut med en dataskärm heeela dagarna.

Jag ska väl spöa Johan i ännu en 
betapetmatch innan det blir dags för kvällsmat. Matförslag? (OBS! Vegetariskt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback