Skoterraggare

32676-43
Carro och jag på brorsans skoter hemma hos mamma och pappa tidigare idag.

32676-42
Wrooom...

Carro kom till mig igår och stannade till idag. Jätteroligt. (Det var tillsammans med henne som jag åkte till
Paris och pluggade för nästan ett år sedan.) Det är skamligt, vi bor numera bara nio mil ifrån varandra och har inte träffats mer än en gång sedan vi kom hem i juni! Så det var otroligt roligt att ses och prata igen. Grekisk mat på Tzatziki blev det igår kväll, och idag åkte vi hem till mamma och pappa och lånade skotern och körde ut på sjön. Jag har faktiskt aldrig kört skoter förr men det var en riktig adrenalinkick kan jag tala om! Det blir till att åka ut till föräldrarna imorgon också för att dra ut på sjön och rejsa.

Nu bär det av till Leksand och Melodifestivalen... Börjar känna mig som en veteran i sammanhanget. Haha. Falun 2002, Göteborg 2004 och nu i Leksand 2006.

Kommentarer
Postat av: Dahlman

SKOOOOTERRAGGGARE!!!!!
VÄRRE ÄN BJÖÖÖRKE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback