Är det en vanlig dag?

Nej, det är ingen vanlig dag, för det är Johannas födelsedag, hurra hurra hurra!

32676-37
Det stod en gul blomma, en godispåse och ett kort på mitt skrivbord när jag kom till jobbet i morse. Det var Regina som var gullig och tänkt på mig. Senare kom chefen med en rosa blomma i en Blossaflaska i brist på vasar. :) Så nu känns mitt skrivbord mycket hemtrevligt.

Det är lite läskigt det här att man blir äldre. Fast 22 är väl ingen ålder? Jag började få åldersnoja när jag var 16, men förra året var det nästan lite roligt att fylla år om jag inte minns fel och i år var det ingen fara... men nu får det räcka, 22 is enough! Jag börjar nästan få lite panik. Idag fick jag reda på att en flicka som var en av mina bästa vänner för ett par år sedan, väntar barn! Jag är fortfarande i chocktillstånd. Mina gamla kompisar får barn och vad gör jag? Visserligen är skaffa barn något som ligger vääääldigt långt in i framtiden för mig (först och främst ska man väl ha nån att skaffa dem med har jag hört), men ändå... att jämnåriga börjar producera små bäbisar får en att tänka till lite.

Hrm. Ska testa mitt nya duntäcke nu... Bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback