En jäkla massa minusgrader.

Det är verkligen uppfriskande iskallt i Falun för tillfället. Jag gillar uppfriskande kyla (dock inte alltför långvarig) och det var lite ballt att gå ut till bussen i morse i tjugo minusgrader. Riktigt bitande kyla så man spänner sig och gömmer munnen och halva näsan under halsduken och öronen under mössan. Jag gillar att ha mössa också, förutom att frisyren inte blir det snyggaste. Men även om kylan är härligt... iskall... så skulle det vara lite behagligare om den sjönk till tio minusgrader i alla fall.

För övrigt har jag kopplat in mitt bredband och jag är fruktansvärt stolt över mig själv! Se bara här nedan - en dator och ett fungerande modem, nu är mitt liv nästan fulländat! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback