Rastlöshet.

Det var det där med rastlösheten... Inatt hade jag ingen lust att gå och lägga mig. Dessutom kände jag ett behov av att förändra något i lägenheten. Så förutom att jag satt och diskuterade allt från kött till kärlek på msn, så gick jag runt i lägenheten och plockade. Jag fortsatte idag med att slänga alla döda blommor, damma, dammsuga, göra rent spis, diskbänk, diskho, handfat och speglar, samt byta plats på sekretär och bord. Förändring! Att man ska vara så beroende av förändringar. Det känns i alla fall mycket roligare nu när det ser lite annorlunda ut här hemma. Dock lite tomt i fönstret utan blommor. Måste köpa lite nya, såna som överlever även om man råkar glömma dem...

Tror att jag måste säga ifrån imorgon om jag ska fortsätta kunna gå till jobbet utan att det tar emot. Vad jobbigt. Jag är inte bra på att säga ifrån.

Har förresten äntligen, efter alldeles för lång tid utan kontakt, pratat med Jennifer. Åh, vad skönt att prata med den tjejen, det var över ett år sen vi träffades (varför gör man sig så upptagen att man inte kan träffa sina vänner?). Men hon följer med till Sälen i mars. Underbart! Då blir det bräda, party och melodifestival. Det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för de uppmuntrande orden.
Köp garderobsblommor. De klarar allt. Behöver bara vattnas en gång i månaden ungefär.

Ha det bra
//Anna

Postat av: Mattias

Gah.. visst är det verkligen kasst med rastlöshet? Jag är SÅ rastlös just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. menmen det går väl över =)

Har du nå tips?

2006-12-30 @ 22:53:39
Postat av: barajagjohanna

Mattias: Önskar jag hade något tips, men... Visserligen: ringa en kompis brukar fungera för stunden. Men bara för stunden.

2006-12-30 @ 22:59:02
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback