Jag vann!

När jag var omkring sju år vann jag en röd plastbunke på ett litet lotteri på midsommar. Annars har jag aldrig vunnit något... förrän idag. Jag vann en 3G-telefon! Vi har haft en tävling på jobbet sedan april och vinnaren skulle få en 3G-telefon. Jag trodde inte ens att jag var i närheten av att vinna, men tydligen var det bättre än så. Herregud. Coolt! Men jag som har haft Nokia hela mitt liv, har nu fått en Motorola och fattar ingenting. När jag orkar ska jag försöka lära mig den, men nu koncentrerar jag mig på lite annat dagarna som kommer. Mycket Ida och Uppsala, lite Stockholm, lite uteservering, lite Grönan, lite affärer, lite sol och bad och välbehövlig ledighet. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Gratulerar får man väl säga då :)!

Postat av: Stephi

OOO grattis! Man blir så glad och överraskad av sånt! Kommer ihåg när jag vann teaterbiljetter, oj vad glad jag blev =) Man känner sig speciell för en liten stund =)

2006-07-05 @ 15:20:40
URL: http://hanie.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

Cicci>> Tack, tack! Jobbigt bara, jag förstår mig inte på telefonen, haha!

Stephi>> Ja, verkligen. Och det var inget lotteri den här gången, som med bunken, utan man skulle helt enkelt vara bäst på en sak. Haha. Yeah.

2006-07-05 @ 16:01:29
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Louise

hej jag hadde ett liv men sen kom msn

2006-07-15 @ 15:16:51
URL: http://lollo_elsa.blågga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback