Att heja på franska

32676-163Ce soir, j'étais pour la France. Såklart! (Blev det rätt där, Cocotte?) Jag trodde inte att det skulle vara lika spännande att se en Frankrikematch som en Sverigematch, men ack så fel jag hade! Tyvärr var resultatet och hela matchen trist. Frankrike höll inte måttet. Men även ikväll hade jag inlevelse, nästan mer faktiskt. Det var till och med så att jag skrek "Meerdeeee!" en gång. Det hade varit roligt att vara där och höra fransmännen skrika. Vad kan de tänkas säga? Allez, alleeeeez! Merde! Typ?

Kommentarer
Postat av: Cocotte

Ordet som börjar på p och slutar på utain uttalades ganska ofta också;)
Jag kan inte komma med några rapporter om vad som skriks när det blir mål i och med att det inte blev några:( Tråkig match.

Postat av: Cocotte

Vad tjusig du var förresten! Jag har varken någon sverige- eller frankrikeoutfit...

2006-06-13 @ 22:32:40
URL: http://cocotte.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

Cocotte>> Haha, kan tänka mig det. Nej, du får minsann återkomma efter nästa match då det förhoppningsvis blir något mål för Frankrike.
Jag har ingen Sverigeoutfit, men en Frankriketröja har jag minsann lyckats skaffa mig.

2006-06-14 @ 07:55:55
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback