Party, party

32676-166

Jag bjuder på en bild från igår. Grillfesten med brudarna från jobbet var mycket trevlig. Tyvärr hoppade hälften av, vilket var trist och en besvikelse. Som vanligt var det vi fyra som återstod (ett tag var vi dock fem). God mat och dricka, härligt väder, skratt och prat - det var väldigt trevligt. Men så det kan gå ibland... ett sms råkas skicka till fel person och allt blir knas utan att det egentligen borde bli det. Dessutom har jag ringt upp över 60 kronor. Lill-Linda och jag tog sista bussen till Falun och därifrån cyklade jag hem till mig. Jag höll på att cykla ner i diket. Det gjorde jag dock inte, men hade jag gjort det var det ju åtminstone tur att jag hade hjälm på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback