Solsting?

Det märks att det är varmt, för i princip allt i mitt kylskåp har plötsligt möglat. Till och med den stora vattenmelonen fick jag slänga, tillsammans med gurka, paprika, sallad, tomat, äpplen, juice och fil. Plötsligt blev det väldigt tomt i kylskåpet.

Det känns nästan skönt att få sitta inne i svalkan imorgon och bara vara ute i solen under lunchen. Men jag känner mig lite nervös inför morgondagen, då jag i skrivande stund känner av magen igen... det gör mig jättenervös.

Skatteåterbäringen har kommit. Tyvärr gjorde inte ens det mig på bättre humör. Vad är det med mig? Mina bloggläsare består inte längre enbart av vänner, utan ni har blivit för många för att jag ska kunna vara alldeles för personlig här. Jag har märkt att man måste passa sig för vad man säger och därför tror jag att jag måste börja ta tag i mitt gamla
dagboksskrivande för att skriva av mig. Det är faktiskt inte meningen att detta ska vara Gnällbloggen. ;-)

32676-159
Inte ett moln så lång ögat kan nå

Kommentarer
Postat av: Pistache

Det är svårt det här med att vem som helst kan läsa vad man skriver. Jag känner mig lite som Mel Gibson i Conspiracy Theory när jag är nojig, men jag ÄR nojig över vad jag skriver... Därför försöker jag hålla min blogg lite lagom opersonlig ;-)

Postat av: barajagjohanna

Pistache>> Ja, det är faktiskt svårt. Jag är bombsäker på att jag har nyfikna ytliga bekanta som läser utan att ge sig tillkänna. Haha. Och när chefen frågar om jag ska sluta i augusti för att hon har hört det blir man ju lite rädd. Inte för att jag varken har skrivit eller sagt något, men man märker att man får passa sig då saker tolkas och rykten sprids.

2006-06-12 @ 08:15:54
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Cicci

Här står det hur du gör för att lägga bloggtoppen-ikonen bland dina länkar:
http://www.bloggtoppen.se/fragor_och_svar/html_kod/8/

Den funkade för mig iaf, lycka till :)!

2006-06-12 @ 14:26:39
URL: http://ciccicicci.webblogg.se
Postat av: barajagjohanna

Cicci>> Men underbart, nu fungerade det ju, tack så hemskt mycket! Har inte orkat förstå det där tidigare, haha.

2006-06-12 @ 14:40:21
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback