Varning: intetsägande inlägg!

Det här är vad jag skulle uträtta på stan idag:
• tunt diadem
• strumpor till ballerinas
• bomullsrondeller
• leggings
• present till pappa

Det här är vad jag köpte:
• tunt diadem
• strumpor till ballerinas
• bomullsrondeller
• leggings
• present till pappa
guldig väska som jag bara inte kunde låta bli
vitt linne med svarta pricker som jag bara inte kunde låta bli

Jag tycker att jag var duktig. Hade dock behövt ett par skor, eller rättare sagt tre par skor, faktiskt (ett par vita ballerina, ett par guldiga ballerina och ett par svarta finare sommarskor med klack, gärna ett par stövlar också [någon frivillig sponsor?]). Men numera är tydligen de flesta skor med stl 36 för stora för mig och då finns det ju inte så många alternativ än att strunta i att köpa skor... liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback