Det vilar en förbannelse över mig.

Alltså, man kan inte ha sån otur... För två veckor sedan skulle jag åka till Göteborg och hälsa på Stina, men fick vända på stationen pga magen som jag hade haft det riktigt jobbigt med hela veckan. Imorgon ska jag göra ett nytt försök att åka. Självklart går jag och blir störtförkyld. Trodde det skulle bli bättre, men hela veckan har det blivit sämre för varje dag och när det igår var den värsta dagen och jag trodde att vändpunkten skulle komma idag, blir det värre och jag får dessutom feber och går hem från jobbet. Så nu sitter jag med en "sjukkasse" från mamma för att bli frisk - Kan Jang, apelsiner, kiwi, nässpray, C-vitamin i form av brustablett samt en Cosmopolitan och en Amelia. Och jag tycker synd om mig själv. Fan, jag vill åka!

Kommentarer
Postat av: Cocotte

Stackars:( Krya på dig!

Postat av: barajagjohanna

Cocotte>> Tack!

2006-03-26 @ 22:13:26
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback