Lättare sagt än gjort.

Det här med att prova ut glasögonbågar var inte det roligaste jag har pysslat med. Tvärtom var det både tråkigt och jobbigt. Dels på grund av min beslutsångest och dels för att jag inte kunde hitta ett par bågar som var riktigt snygga. Jag tycker jag ser konstig ut i alla par. Nu skulle det vara trevligt med tips. (Det lutar åt alt 2, men när jag sätter på mig ett par andra skulle jag lika gärna kunna ta dem.) Klicka på bilderna så blir de större.

   
Alt 1. Blå.             Alt 2. Enbart glas.         Allt 3. Brun.

Bortse från mina konstiga miner och hjälp mig istället, vilka är de snyggaste bågarna? Alternativ 1, 2 eller 3?

Kommentarer
Postat av: Sofia Westin

Alternativ 2 tyckte jag sag bast ut! :)

Postat av: Angélica

Kanske inte det här du vill höra. Men jag tror du skulle passa jätte bra i en grovare båge. Dem du har där smälter lixom in... och det ser så blekt ut.

2006-03-05 @ 17:35:44
Postat av: barajagjohanna

Fia>> Okej! :)

Angélica>> Nej, det var inte det jag ville höra. ;) Jag vill helst ha ett par grövre bågar, men har bara sätt dum ut i alla. Men jag ska faktiskt kolla efter fler alternativ. Får se vad det blir.

2006-03-05 @ 19:23:33
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback