Ibland är det svårt med rubriker

Storasyster och jag åkte till Leksandmedeltidsmarknad idag. Det var tråkigt. Det var vad jag tyckte i alla fall, jag tycker att marknader är väldigt meningslösa och långtråkiga. Varför åkte du dit då? kanske ni undrar nu. Därför att min syster ville dit och jag hade inget annat för mig. Det enda som fångade mitt intresse litegrann var att titta på de fina hästarna som var där. Nåja, storasyster tyckte att det var en trevlig marknad i alla fall och det var ju bra. Hon köpte en kapsylöppnare för tvåhundra kronor. Tvåhundra kronor! Jesus.

Nu är jag väldigt trött. Hade tänkt att gå ut men det ser ut som om jag struntar i det. Sitter här i mina myskläder och det kommer jag nog att fortsätta göra hela kvällen. Min granne har fest och det får en att känna sig lite extra ensam och tråkig, trots att jag inte vill festa själv. Försökte övertala lillebror att komma över med chips och godis och en svensk lätt-tittad film och bara softa. Men det verkar som om han väljer sina kompisar framför mig. Hm!


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha på den markande har jag varit för några år sen men jag köpte inget. Det var nog Runn jag badade i och Tisken promenerade vi brevid in till stan.

Det var inte Leksand jag tänkte på när jag menade by , min kompis bor norr om alldeles vid Siljan tror det är 1-1,5 mil från Lenksan , jättemysig by verkligen dadaby som heter Grytnäs. Det ligger ett hälsohem som heter Masesgården där

Postat av: barajagjohanna

Therese>> Är du full?? ;) (Syftar bara på alla slintningar på tangenterna ;)) Hihihi. Just det, bada i Runn och promenera intill Tisken, det låter mycket mer trovärdigt! Aha, Grytnäs har jag nog aldrig varit i. Men det är nog mysigt. Det ligger en del hälsohem/spa runt Leksand/Rättvik, borde nog testa något någon gång...

2006-05-27 @ 21:24:12
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Therese

Oj jag var inte alls full måste jag säga bara stressad för familjen tjatade om att maten var klar så jaf skrev översnabbt och jätteslarvigt. Jag är så tråkig på fyllans område att jag inte har varit full på evigheter men när det blir ska jag tala om det;) Fast det dröjer nog för jag gillar inte att bli full;) möjligen lite salongsberusad fast jag skulle lika gäran kunna vara nykterist som att dricka då och då så dålig som jag är på att dricka;)

2006-05-28 @ 06:02:18
URL: http://utrikes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback