Efter-lunch-blogging

Har precis varit på Max och ätit lunch med lillebror och hans kompis. Fajitasallad, muuums. Och när vi tröttnade på vår mat bytte vi, haha, så jag fick lite strips också. Mycket gott.

Jag har mycket att göra på jobbet, så varför bloggar jag? Hrmm. Är så trött att jag måste göra något annat. Jag somnade inte förrän halv två-tiden inatt. Det var lite jobbigt att packa...

Om några timmar köper jag en pastasallad på stationen och sätter mig sedan på tåget till Göteborg. Det ska bli en väldigt trevlig helg. Då min kompis går i skolan imorgon förmiddag, tänkte jag träffa en annan Göteborgskompis, men hon åkte till London, så om jag inte har lust att sova hela förmiddagen har jag alltså några timmar över för en dejt med någon annan... men jag kommer inte på någon annan jag känner i Göteborg. Någon frivillig? Du har till kvart över fyra på dig att höra av dig, sen tar jag min resväska och går till tåget.

Tjing!

(16:12 Blev ni rädda eller? Jag menade ju ingen riktigt dejt. Trevlig helg, det ska jag ha.)

Kommentarer
Postat av: Linn

Synd att jag har saker inplanerat imorgon, annars hade jag faktiskt gärna låtit Bettan ta mig upp till Göteborg. Två timmars bilfärd bleknar i jämförelse med hur mycket jag har kört bil idag. Hoppas du hittar en trevlig dejt i vilket fall som helst. ;)

Postat av: Ida

Jag hade gärna dejtat dej i göteborg :D Haha, men det är ju rätt kört. Hoppas du fann något att göra. Jag hade sovit om jag var du..:P Tihi, ha skoj! Kram!

2006-11-24 @ 12:11:18
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Postat av: Linda

Hoppas att du får det jättetrevligt i Göteborg!

2006-11-24 @ 14:57:21
URL: http://tokyotidbits.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Linn: Det blev sova och softa istället - välbehövligt!

Ida: Hehe, rätt kört ja. ;)

Linda: Jag har haft det trevligt hittills och får det säkerligen trevligt de kommande dagarna också. :)

2006-11-24 @ 22:39:27
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback