Periodare

Det är idag fyra veckor och två dagar sedan jag tränade sist, såg jag precis i min kalender. Finns det någon värre periodare än jag? När jag väl kommer igång är jag jätteduktig i ungefär två veckor och tränar helst varje dag eftersom jag då blir påmind om att det är så roligt. Sedan kommer något i vägen, vilket brukar vara hockey, sjukdom eller överansträngning eftersom jag kört igång så hårt direkt, och jag slappar ihop totalt. Den här gången berodde det dels på hockey och dels på att mamma blev sjuk i ett par veckor och jag inte fick något sällskap - och uppenbarligen för att jag är väldigt lat också förstås...

Idag är en sådan dag då jag verkligen borde ta tag i det, då onsdagar helt klart är den bästa dagen vad gäller roliga pass. Dessutom börjar ryggen bli lite stel, så jag behöver verkligen röra på mig. Men idag har jag ont i magen och det är ju rätt skönt att ligga hemma och äta
choklad också...


Kommentarer
Postat av: Ida

Men du är ju inte ensam om det vet du.. :P Ehrm! Stört svårt att komma igång juh och se jaa. Världens benhinneinflammation. Bra där! Not..

Men om du har ont i magen känns det väl inte som någon superidé att äta choklad heller? Eller? Hehe, rim såhär på morgonkvisten ;)

Puss på dej!

Postat av: barajagjohanna

Ida: Men det är ju sånt magont som är perfekt för att äta choklad ju... ;)

2006-11-29 @ 10:12:26
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: lisa

gumman, jag e likadaaan! jag e verkligen en periodare, men vet du vad, jag orkar inte bry mej=) jag försöker ta promenader istället=) puss o kraam!!

2006-11-29 @ 13:18:56
URL: http://jagarenstjarna.blogg.se
Postat av: Cicci

Låter precis som om du skulle beskrivna mina träningsvanor! Det var nog ungefär 4 veckor sen jag slutade också, hrm...

2006-11-29 @ 21:39:29
URL: http://ciccicicci.webblogg.se
Postat av: barajagjohanna

lisa: Jag tycker ju att det är jättekul att träna, det är därför jag stör mig på att jag är så lat! Promenader räcker inte... :) Det är skönt, men inte nu när det är mörkt så fort man kommer hem. (Men! Jag gick hem från stan idag. Applåder till mig, tack!)

Cicci: Obs! Jag slutade inte, jag bara... upphörde att gå dit för ett litet tag... 8-)

2006-11-29 @ 22:08:53
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback