Vändning

Cider på tom mage och trött hjärna. Uppdrucken på tio minuter. Den satt där den skulle tror jag. Jag har två saker att säga.

1. Det är tur jag har en blogg. Vilka engagerade människor det finns. Här skriver jag ett inlägg om Försäkringskassan och massor av människor ger mig tips och råd och information. Ni är bäst.

2. Jag hade bestämt mig att inte åka på hockey, eftersom jag skulle få åka ensam, fikat drog ut på tiden och jag var trött som en idiot. Men så ångrade sig lillebror och vi åkte dit ändå. Och tur var väl det. Mitt dåliga humör sen Försäkringskassansamtalet vände. Cider med humor i pausen. Leksand vände 0-2 och vann med 4-3. Visserligen efter sd, men i alla fall.

Och oj, det blir en tredje grej också:

3. Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback