Dagens hockeyoutfit

32676-398Det börjar bli rejält kallt ute, så kvällens hockeyoutfit bestod inte bara av den självklara Leksandshalsduken, utan även Leksandsmössan som jag glömt att jag hade. Leksand - Nyköping 7-1. Helt underbart. Leksand är på god väg att ta oss hem till den plats vi ska ha - hem till elitserien.

(melodi: Countryroads)
Hockeylag, ta oss hem
till den plats vi ska ha
Bort från skiten
till eliten
Ta oss hem, upp igen


Jag förstår inte vad det är med min hjärna. När jag igårkväll tittade på mina papper inför provet kunde jag i princip ingenting. Jag började inse att det mycket väl kunde bli underkänt idag. Men när jag sitter där med provet och ser frågorna, så kan jag plötsligt svaren. Var sjutton hittade hjärnan den informationen? Hur sjutton har jag kunnat ta in den informationen utan att vara medveten om det? Jag kunde ju inte frågorna nyss!?! Så jag gjorde som en vän brukade göra på gymnasiet: jag skrev ner svaren fort som tusan, för att inte glömma det jag plötsligt kunde. Det kommer nog att gå vägen, det här.

Det har varit en bra dag. Gymet var behövligt. Lunchen och fikat med Åsa likaså. Som grädden på moset, som pricket över i:et, som... ja... ni förstår..., så avslutades dagen med en mycket trevlig hockeymatch i Leksand. Men nu är jag så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen. Till sängen, förmodligen, med tanke på att jag ska upp tidigt och jobba.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt att provet gick bättre än förväntat när du satt där med pennan. Passar också på att påpeka ; Din jacka ser ut att vara en riktig skönhet ;]

Postat av: barajagjohanna

Camilla>> Ja, helt otroligt att det gick bra med provet. Fast jag ska väl inte ropa hej än, men... :) Tack! Jackan ÄR jättefin.

2006-10-28 @ 13:58:27
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Camilla

Blir jättebra .. skriv gärna ner betyger sedan. Så vi får en anledning att gratulera dig en gång till :]

2006-10-28 @ 14:50:25
URL: http://millaaa.blogg.se
Postat av: NAdia

Vad tjusig du ar i din hockeyoutfit!

2006-10-30 @ 23:23:22
Postat av: Anonym

Obs! Jag forsokte inte vara ironisk nu utan menade det faktiskt ;)

2006-10-30 @ 23:23:55
Postat av: barajagjohanna

Nadia>> Tack!

2006-10-31 @ 08:15:16
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback