Ursäkta mitt fula språk, men

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Fy faan vad skönt, ursäkta språket, men helvete! Leksand vände ett underläge från 1-3 till 5-4. Jan Huokko gjorde hela fyra mål (och en assist), varav tre kom inom loppet av knappt fyra minuter. Helt fantastiskt underbart. Det här behövde dem. Och vi. Huokko är kung och helvete vilken stämning det måste ha varit på bortastå i Södertälje! Jävla skit att lördagsmatchen blir den första hemmamatchen jag missar. Hur sjutton kan Högskoleverket lägga högskoleprovet samma dag som Leksand har hemmamatch?! Obegripligt.

Kommentarer
Postat av: becka

En gång gick jag faktiskt efter att bara ha hunnit göra halva tentan för att hinna åka till stockholm och se Blåvitt spela mot Hammarby haha. Fanatisk- Moí?

Postat av: becka

En gång gick jag faktiskt efter att bara ha hunnit göra halva tentan för att hinna åka till stockholm och se Blåvitt spela mot Hammarby haha. Fanatisk- Moí?

2006-10-18 @ 22:42:58
URL: http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com/
Postat av: barajagjohanna

becka>> Hahaha! Okej om du hade hunnit färdigt tentan... haha, ojojoj, de var kul. Tyvärr känns det nog dumt att göra så med högskoleprovet (vet inte ens om man KAN, med tanke på alla delprov), har trots allt betalat för det... :) Men jag lovar att jag gör det om det går! Haha!

2006-10-19 @ 08:11:45
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback