Hemma igen...

32676-314

Biljetterna var slut. Men jag hade tur och fick tag i en sista minuten-biljett på X2000 hem igen. Eller... tur? Hade det inte funnits en biljett hade jag ju blivit tvungen att stanna hos Ida och det hade ju inte varit helt fel. Festen var trevlig. Jag var dock riktigt trött från början till slut. Efter mat, prat, sång och dricka sov vi kvar hos Vicki. Ida och jag delade säng, mycket mysigt.

Nu: Te med honung, digestivekex, äpple, Kan Jang. Allt för att förebygga att bli sjuk, vilket det kändes som om jag höll på att bli när jag satt där på tåget. Att vara sjuk har jag inte råd med. Om inte sossarna vinner och höjer sjukförsäkingen. Ha, ha, ha!

Kommentarer
Postat av: Camilla

"Om inte sossrna vinner och höjer sjukförsäkringen. Ha,ha,ha!" Kunde aldrig skrivit ner det bättre själv. Du är en riktig klemmare du :]

Postat av: barajagjohanna

Camilla>> ;)

2006-09-18 @ 18:24:21
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback