Idag är det jobbigt eftersom...

  • ...jag har glömt mina terminalglasögon hemma, vilket gör att det blir väldigt jobbigt att sitta framför datorn och läsa långa mail en hel dag. Koncentrationssvårigheter, trötthet och ont i ögonen och huvudet...
  • ...jag är extremt trött.
  • ...det är fest och utgång imorgon och jag är inte ett dugg laddad. Bara på pizzan vi ska äta först.
  • ...jag är sur på Friskis för att jag inte fick komma in på passet i onsdags (det var fullt en kvart innan) - jag som äntligen tog mig dit för att komma igång med träningen jag behöver har nu totalt tappat lust och inspiration.
  • ...lärarna i historia och samhällskunskap har ringt mig och jag hade hoppats på att de skulle vara hurtiga, glada och peppade, men ingen av dem verkade något av det. Jag hoppas jag har fel, för jag behöver uppmuntran om jag ska klara två ämnen som jag inte är så bra i och dessutom betalat 1000 kr för att skriva två jäkla prov.
  • ...jag inte känner för något annat än att slänga mig i soffan (fast det är ju inte så jobbigt visserligen).

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag förstår det där med soffslängningen, det var precis det jag gjorde när jag kom hem också! Tråkigt med tråkiga lärare, hoppas det blir bättre när du väl börjar!

Postat av: barajagjohanna

Cicci>> Jag har legat i soffan hela kvällen och druckit te och ätit kakor - jättehärligt, haha!
Ja, jag hoppas att det blir bättre när jag får träffa lärarna nästa vecka och börja ta itu med plugget... men huh, ser inte fram emot det!

2006-09-08 @ 22:26:30
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Fred

Det kommer nog att gå bra!!

För samhällskunskapen kan man kanske passa på just kommande vecka och läsa tidningen: då får man mycket gratis...

2006-09-09 @ 15:15:11
URL: http://www.lugnetochfred.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback