Lördag på jobbet

Klockan är nio minuter över nio, det är den andra september tjugohundrasex. I datorn återstår för tillfället 279 ärenden att svara på. Mitt hörn på arbetsplatsen är avskilt och bra. Ur radion kommer prat från programledarna i Morgonpasset i P3. Utanför det stora fönstret är det en stor, tom parkering, delvis fylld av byggmaterial. En och annan bil kör runt i rondellen och fortsätter vidare mot olika håll. Himlen är täckt av gråvita, tjocka moln och det ser ut som en sådan där riktigt tråkig, grå dag. Jag måste muntra upp mig själv. Ska gå och köpa ett Wasaknäcke ur automaten och hälla upp en kopp te.

11:39
Om fem minuter blir det lunchdejt med Regina - pizza!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra dag på jobb och tänk på OB:en. Kan muntra upp dig med att jag också varit uppe tidigt idag.

Postat av: barajagjohanna

Camilla>> Absolut, det blir OB. Det är bra det! Det är ganska skönt att jobba helg här faktiskt... vi är bara två stycken på helgerna, vilket gör allt lugnt och skönt.

2006-09-02 @ 12:52:08
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Stephi

Vad jobbar du med?

2006-09-02 @ 15:03:04
Postat av: barajagjohanna

Stephi>> Jag jobbar på Halebops kundtjänst, ibland även Telias.

2006-09-02 @ 15:25:32
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback