Ikväll äter jag matsäck i snön (?)

Jag sitter i min soffa och intar kvällsmaten: jag dricker varm choklad och äter Skogaholmslimpa med stekt ägg på, samtidigt som den friska vårluften och fågelkvittret kommer in från balkongen. Blundar jag är det nästan som att sitta i snön i en backe i Sälen och äta matsäck i väntan på att fortsätta susa nerför med brädan. Det är nästan som den snowboardsemestern jag aldrig fick den här säsongen.

Ja, skena iväg med fantasin går ju... Det är egentligen inte alls som att sitta i snön och det är ganska långt ifrån den snowboardsemestern jag aldrig fick, men kvällsmaten är åtminstone densamma som matsäcken brukar vara under snowboarddagarna.


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad mysigt det låter. Tänk så härligt att vi har fantasin ibland. Tror vi utnyttjar den för lite ibland, åtminstone jag. Fast å andra sidan drömmer jag mig nästan jämt bort.. melankoliskt. Det kan ju vara härligt också. Picknick i skidbacken missade jag också denna vintern. Nästa, NÄSTA! :)

Postat av: Linn

Upprepning = Dupont börjar bli trött.
Hoppas dina drömmar skenar iväg lite med dig i natt också. Sov så gott!

2007-04-24 @ 23:20:45
URL: http://linnnn.blogg.se
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Bra att du äter ägg!!!

2007-04-25 @ 01:45:49
Postat av: barajagjohanna

Linn: Jag måste också vara trött, för jag hittar ingan upprepning!? Haha.

Niklas: Visst är det!

2007-04-25 @ 10:07:01
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Varit i Toronto, New York eller Las Vegas?
Nu recenseras alla dessa på TheGuide :-)

2007-04-25 @ 15:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback