Jag längtar

  • Jag längtar efter att göra rygglyft på gymet.
  • Jag längtar efter att kunna springa när jag har bråttom.
  • Jag längtar efter att vara genomsvettig efter ett träningspass.
  • Jag längtar till jag utan ansträngning plockar upp något från golvet.
  • Jag längtar till jag utan problem kan sätta mig på och resa mig från marken.
  • Jag längtar efter min fest (september, folks, då firar vi förhoppningsvis att jag är till hundra procent med igen).
  • Jag längtar efter att resa utomlands.
  • Jag längtar efter att göra situps.
  • Jag längtar till jag kan sitta stilla längre stunder.
  • Jag längtar till jag pallar ta tåget och hälsa på kompisar i några dagar.
  • Jag längtar efter att kunna prova och använda tighta jeans utan att benet gör ont. (Strumpbyxor under klänningar är visserligen fint och mjukisbyxor är skönt, men det hade varit trevligt med mina tighta jeans som omväxling.)

Men framförallt längtar jag efter att få dansa. Dansa, gärna på krogen men i synnerhet att få frigöra endorfiner i en danssal.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tar det som en inbjudan!!!!!!


Postat av: Veronika

Vilka bra önskningar!

2007-04-30 @ 09:18:02
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: barajagjohanna

punaniii: Gör det! :)

Veronika: Hehe, ja, lite annorlunda är normalt kanske.

2007-04-30 @ 12:47:25
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback