Tre... utan rangordning

Både Linn och punaniii har utmanat, så okejdå.

Tre saker som skrämmer mig...
1 för tidig död
2 typ alla djur utom hästar
3 tanken på att få leva med en strulande rygg

Tre personer som får mig att skratta...
1 skrattande bäbisar
2 Magnus Betnér
3 Johan Glans

Tre saker jag älskar...
1 älska är ett starkt ord, men jag vågar påstå att jag älskar att resa
2 älska är ju alltså ett starkt ord, men jag är faktiskt säker på att jag älskar choklad
3 älska är som sagt ett starkt ord...

Tre saker jag inte förstår...
1 våld
2 tobaksindustrin
3 bilar (jag förstår hur man kör, men resten har jag inte en susning om)

Tre saker som finns på mitt skrivbord... (av en miljon saker)
1 Leksing tills jag dör-klistermärke
2 bostadsrättsföreningens årsredovisning för, eh, 2005
3 métrokarta över Paris

Tre saker jag vill göra innan jag dör...
1 bo lite till utomlands
2 få barn
3 ta upp dansen igen

Tre saker jag kan göra...
1 skriva skitfort på tangentbordet (till och med utan att titta - och jag känner om jag skriver fel)
2 leva snålt
3 ta mig fram på franska

Tre saker jag inte kan...
1 jula
2 efter operationen kan jag inte nysa normalt
3 byta däck på en bil

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på...
1 Al Gore
2 Lars Winnerbäck
3 mig

Tre saker jag skulle vilja lära mig...
1 flytande engelska
2 mer fotografi
3 att tycka om att laga mat

Tre favoriträtter... (oops, det blev visst efterrätter)
1 kladdkaka med glass
2 crème brulée
3 friterade bananer med glass

Kommentarer
Postat av: Veronika

Åh, den här ska jag stjäla när jag har tid. Jag tänker nog också ta efterrätter, de är mer favorit än vanlig mat.

Postat av: Camilla

:x intressant läsning.

2007-04-24 @ 16:50:45
URL: http://millaaa.blogg.se
Postat av: Veronika

Nu har jag också svarat. :)

2007-04-25 @ 20:32:07
URL: http://sagoslott.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback