Att ha semester

Tidigt i förmiddags kom min kompis till mig (eller rättare sagt till mina föräldrar, där jag befinner mig i det fina vädret) och vi började dagen med frukost på altanen. Ganska fort blev det varsin solstol på bryggan och där befann jag mig sedan till kvällen. Under dagen har jag inte inte gjort mer än slängt ihop en pastasallad, vattnat lite blommor, läst en bok och... solat. Helt underbart. Det är så det ska vara att ha semester.

Morgondagens väderprognos: 27 grader och sol, så om jag är frånvarande för tillfället beror det på att jag befinner mig i solen och gör så lite som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Klusterbitar

Låter PRECIS som en semester ska vara! :)

Postat av: Mimmie

Kika gärna på min "gissa ögonen" tävlingen i min blogg :)

2007-08-05 @ 23:46:58
URL: http://ledume.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback