Och där gick sista semesterveckan av stapeln

image816Den här dagen har jag längtat efter. Inte för att jag ska göra något speciellt. Tvärtom. Idag är första dagen på länge jag inte har en enda sak inplanerad och det är så skööönt. Jag lade mig i någorlunda tid igår och vaknade av mig själv idag, utvilad. Underbart. Kanske ska jag fortsätta med städningen som jag började med igår. Min sista semestervecka ser inte ut att bjuda på så fint väder: kanske ska jag leta resor till Cypern och hälsa på min kompis? Kanske ska jag försöka läsa ut min bok, så att jag kan börja med kurslitteraturen sedan. Kanske ska jag ut och cykla lite. Kanske ska jag ta med mig kameran på en promenad. Kanske ska jag skita i allt.

Dalahästen från 1988 har inget med innehållet i inlägget att göra. Han/hon praktiserar endast som rekvisita idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback