Vi ses i kvalet

Tifot

Tyvärr var brorsan, brorsans kompis och jag omringade av moringar just där vi satt ikväll. Men det gjorde inte så mycket, de fulla pojkarna framför oss var riktigt trevliga. När jag och brorsans kompis var i baren i sista pausen, hade den ena killen börjat prata med min bror och sagt att han var rädd för att vi tre skulle slå ner dem (hahaha, mm, kolla på mina muskler, jag är riktigt, riktigt farlig!). Han gillade inte att slåss och tyckte att man kunde prata med varandra trots att man håller på olika lag. (Nähä?) Han erkände att deras egen klack var värdelös och han brydde sig inte så mycket hur det gick för Mora. Det hela slutade ungefär med att han nästan blev Leksing. Klockren kille.

Det är lite svårt att säga nåt efter en sån här match.

Daladerby och 4-2 till Leksand mot Mora säger egentligen allt.

Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback