87 kr

Det är vad som återstår på mitt konto.

Oj, tänkte jag först när jag såg det.

Wow, tänkte jag sedan. Vad bra jag är. Ett köp till och det hade inte gått igenom.

Jag tycker faktiskt att det är lite komiskt att jag klarat mig nästan exakt på det jag hade på kontot när jag åkte till Paris. Vi snackar ungefär fyratusen kronor, och dem innefattar (förutom godsaker till mina egna naglar, läppar och hud) även boende, mat, métro, flygbuss och, lyssna nu: samtliga julklappar. Till råga på allt innefattar det också en efterlängtad svart skinnjacka, en efterlängtad svart/vitrutig kort kjol och två roliga halsband.

Jag sa: inklusive samtliga julklappar.

Det gjorde jag fan bra ändå.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Du hade ganska bra betyg i överslagsräkning i skolan, va? :)

Postat av: Linn

Det är inte möjligt! Så skicklig du är! Jag önskar att jag hade den känslan och slapp stå med ett ej fungerande kort sista dagen under nästintill varje semester. :P

2007-12-16 @ 17:00:16
URL: http://linnnn.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

Veronika: Matte har alltid varit mitt sämsta ämne, tillsammans med teknik, fysik och kemi.

Linn: Jag brukar ha ganska mycket mer pengar på kortet när jag kommer hem - jag är billig i drift och bra på att inte göra av med pengar. Därför blev jag chockad och besviken att jag bara hade 87 kronor kvar (upptäckte det när laddningen till kontantkortet inte gick igenom...). Men jag kom snart på att jag ju köpt alla julklappar, så då blev jag nöjd.

2007-12-16 @ 19:26:07
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Regina

Du är så bäst gumman!! Se nu till o fylla kontot rejält till feb/mars bara på nå superweird sätt! :D

2007-12-17 @ 06:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback