After ice blev till... ja, inte vet jag, knäckebrödskväll?

Berusad på en öl och två cider bevisar att jag
1. har ätit dåligt idag (eller i en hel vecka, rättare sagt).
2. dricker sällan.
3. inte är så stor.

Skittrist match trots vinst med 5-1. Men jag hade jättekul ändå. Ända till två minuter efter slutsignal. JAG VILLE JU STANNA I ARENAN. Men näedå.

Suck.

Jag är så arg. Och så långsint.

Hungrig har jag blivit också. Knäckebröd snart. Sen sova. För imorgon är det pussa på bäbis och jobba som gäller.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du! Jag hade oxå blivit skiiitsur! Tönt! Men vad var det för biljett som du tappade i toaletten?? Haha!

Postat av: Emil

Gatu är en sopa, så jävla dåligt...

Calle Steen-varning på det.

Ingen lagspelare...

Kan bli läge att dela ut en skalle snart ;)

2007-12-08 @ 01:34:12
Postat av: barajagjohanna

Ida: Hehe, det var hockeybiljetten som råkade hamna i toaletten. Hade varit på toa och reste mig och spolade och då såg jag något blått i toaletten - en hockeybiljett! Kände i min bakficka och där fanns ingen biljett kvar, haha! Jag vettefan hur den kunde åka ur mina tighta byxor, men men.

Emil: Låt bli det där med en skalle, va? ;) I övrigt är jag beredd att hålla jag med.

2007-12-08 @ 10:09:26
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback