Inget tålamod nog att bli förstådd

Tisdag är samma sak som Gävledag. Förutom idag, för lektionen är flyttad till imorgon. Det känns skönt, för jag är verkligen inte helt och hållet kry. Hörseln är inte som vanligt och huvudet orkar inte med lika mycket intryck, sådär som det brukar vara när man är hängig, ni vet. Jag orkar inte med TV:n, så den har jag stängt av. Jag har ett dokument framför mig med min intervju/porträtt som ska lämnas in imorgon, men jag orkar inte jobba med det. Jag bara slösurfar. Samma sidor om och om igen. Som om alla bloggar skulle uppdateras var femte minut, ungefär. Helst skulle jag vilja krypa ner i sängen igen. Eller i soffan under fleecefilten. Och bara ligga där i flera dagar. Sova bort allt. Och så kan jag vakna lagom till jag ska till Paris. För jag ska sitta på ett tåg flyg mot Paris och låta Stockholm Falun, Borlänge, Leksand och Gävle va...

Kommentarer
Postat av: tolken

Hur gick det med ansökan? Du fick väl iväg den! Vad bra du är på paint. Jag kan knappt rita ett rakt streck. Ska du verkligen åka till Paris! Kul! När åker ni?

Postat av: barajagjohanna

tolken: Vilken ansökan menar du?! Haha, Paint är jag inte så bra på, det där självporträttet höll jag på med i evigheter. :) Till Paris åker jag nästa onsdag!

2007-12-04 @ 16:46:04
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Det är hockeyn som gör dig hängig.

Och det vet du.

2007-12-04 @ 18:48:28
Postat av: Camilla

Förstår att du längtar. Nu kan jag inte bli mer nyfiken ... antar att de inte är dig själv du färgar. Oj, nu blev din ruta blå. Tjing

2007-12-04 @ 20:26:34
URL: http://metrobloggen.se/ccc
Postat av: barajagjohanna

Niklas: Det är snarare hockeyn som gör att jag orkar.

Camilla: Det var mamma som färgade min utväxt. :)

2007-12-04 @ 20:49:13
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback