Innan pluggmaraton startar...

Veckan ser ut som följer: idag är det pluggmaraton, för imorgon är det skola och bland annat reportaget ska vara färdigt och inlämnat. På onsdag är det jobba, på torsdag är det jobba, på fredag är det jobba, på lördag är det jobba, på söndag är det jobba...

I år är jag ledig på julafton och annandagen. Annars jobbar jag från och med på onsdag till och med nyårsdagen.

Nästa termin ska jag inte vara lika uppbokad. Jag ska bli normal och våga ta studielån (ångest!) och därmed inte jobba häcken av mig. Det kommer ju tyvärr innebära att jag kommer att ha ännu mindre pengar och det fasar jag för. Men kanske är det värt det.

Jag vet inte. Jag är tveksam. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback