Utmanad

Lisa gav mig en utmaning, och eftersom jag är så uttråkad så kommer den här.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jo.

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Åh, vad hette den... den där gula c-vitaminen i en svart flaska? Nåt med sol...

Vad åt du senast?
Chips.

Har du fått någon komplimang i dag?
Ja, jag var och fikade hos L och hon sa att jag hade en fin klänning och fina stövlar.

Har du varit med i en rättegång?
Jag har varit åskådare.

Är du polare med grannarna?
Nej.

Vilket språk pratar din mamma?
Svenska.

Vilka länder har du bott i?
Sverige, och Frankrike kanske jag kan räkna med.

Senaste piercingen?
Ja, det var väl öronen då, för sjukt många år sedan.

När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
I förmiddags.

Gay?
Näe.

Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
Nej, varken eller, och jag lär väl vara en av få. Jag är så skötsam, så.

Har du något husdjur?
Inga fler än dammråttorna.

Har du täckt någons hus med toapapper?
Nä. Däremot har jag täckt min kompis med toapapper en gång. Vi var väl 10 år och skulle på halloweenfest. Hon skulle vara mumie.

Har du varit på stranden?
Många gånger.

Minns du din/dina musiklärares namn?
Japp. Bertil.

Hur bra är din syn?
Den kunde varit bättre.

Har du varit på ett party?
Nej, jag har aldrig satt min fot på ett party... (vilken fråga...)

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej, tack.

Har du varit utomlands?
Senast för fem veckor sedan och nästa gång om en och en halv vecka.

Vilket är det bästa bröllop du varit på?
Min kompis A hade ett fint bröllop och den bästa bröllopsfesten.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Nej, jag tror bara de skulle bli jäkligt förvånade.

Var är dina syskon just nu?
Lillebrorsan är på något julbord/fest, men var de andra två håller hus vettetusan.

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Jag minns drömmen jag hade natten till igår, och den handlade om att en person sa att en annan person inte pratade om något annat än mig. Och det var någon fest inblandad. Annars drömde jag häromnatten att jag skulle gifta mig med Ivana. Hahaha.

Vem ringde dig senast?
Min kära kompis R.

Vilken tid gick du upp i morse?
Kvart över nio.

Vad ska du göra i helgen?
Jobba, klä granen (ifrågasätt inte), baka pepparkakor och adventsfika.

Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
"Vi är leksands if vi är leksands if vi är leksands if, norra ståÅååÅååÅåå" (lillebror...)

När var du riktigt sjuk senast?
Hmmmm. Minns inte.

När såg du en kändis senast? Vem var det?
Det måste väl varit Winnerbäck på konserten.

Vad finns i din bakficka?
Jag har klänning på mig, så jag har ingen bakficka.

Har du färgade linser?
Jag har inga linser. Och färgade linser förstår jag inte vitsen med. Lika lite som jag förstår vitsen med typ lösnaglar, löshår och silikonbröst.

Vad gjorde du klockan två i natt?
Gick och la mig.

Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toa.

Vad ska du göra efter det här?
Jobba vidare.

Feel free to anta utmaningen, liksom.

Kommentarer
Postat av: Mais oui

Den var kul. Den tog jag ;-)

Postat av: Kompis A

Det var ju inte så svårt att ha ett roligt bröllop med så trevliga gäster! :) Kram på dej och när ses vi??? A

2007-12-01 @ 23:33:47
Postat av: barajagjohanna

Mais oui: Vad trevligt! Har varit inne och kikat hos dig.

Kompis A: Måndag? Tisdag?

2007-12-01 @ 23:50:14
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Therese

Nu har jag också antagit utmaningen och verkar komma igång och blogga... har varit lite dålig på det sista tiden , mycket annat att göra.

2007-12-02 @ 00:57:08
URL: http://iutlandet.blogspot.com
Postat av: Kompis a

Jag har asmycket både måndag och tisdag :( surt!!! Vi sjunger på stan idag förresten, halv fyra i Geiselska (eller hur det stavas) parken! Kom dit vet ja! Puss A

2007-12-02 @ 11:36:45
Postat av: Linn

Vet inte varför, men jag tycker det är roligt att läsa svar på sådana här frågor ibland. Lika roligt att skriva i, när jag "inte har något bättre för mig". Sugen på att anta "utmaningen".. Vi får se. :) Ha en trevlig första advent! Kramis

2007-12-02 @ 13:02:47
URL: http://linnnn.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

Therese: Det går verkligen i vågor för mig nu också, ibland har jag så mycket annat att göra att jag inte hinner tänka på bloggen. Eller ja, jag tänker på den, men är för uppfylld av andra tankar att inget blir nedskrivet.

Kompis A: Typiskt, måndag och tisdag är mina enda lediga dagar, bortsett från söndag då. Lördag förmiddag är jag också ledig. Tyvärr hinner jag inte ner på stan till halv fyra, håller på att tvätta och ska fika hos föräldrarna om en timme. Synd, för det hade varit roligt att se och höra er. Säg till när ni har lite julsånger i kyrkan, så kan jag ta med mig mamma och komma dit. :) Puss på sig

Linn: Jag älskar formulär av alla slag, så även om jag sällan publicerar dem, gör jag sådana jämt och ständigt. :) En trevlig första advent på dig med!

2007-12-02 @ 14:36:31
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback