Beck - Advokaten

Beck 20 - AdvokatenBeckfilmerna är ju underbara. Även den senaste - Advokaten. Lillebror och jag såg den precis på dvd. Beckgänget får ett mordfall där motivet är tydligt, då den mördade är en advokat som precis ska avsluta ett uppmärksammat fall mot en multinationellt bolag.

Rollerna i Beck är ju helt underbara, inte minst Gunvald (allas vår mystiskt sexige Micke Persbrandt). Men Becks dotter, grannen, den finlandssvenska kollegan... alla lika härliga. Det är ett kul gäng och man kan ju bara inte tröttna på filmerna.

På ytan är det hårt med mord och allt, men det finns en underton av omtänksamhet och lite kärlek i den här flmen, vilket är lite roligt. Rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: Linn

"allas vår".."Micke Persbrandt"? Vad är detta, han är du DIN & MIN, Johanna!
Faktum är att jag, konstigt nog, bara har sett Skarpt Läge (4 ggr) av de nya Beck-filmerna. Kände hur jag fick ett riiiktigt sug efter det härliga gänget du nu nämnde. Det ser ut att bli Beck-kväll antingen ikväll eller imorgon kväll. Tack för rekommendationen! KRAMAR!

Postat av: barajagjohanna

Oj, sorry, Lino, du har rätt, han är bara din och min. Och nu lär han bli din några veckor framöver då jag blir invalido! LYCKOS DIG! Ta't lugnt med honom bara, så han är i bra skick när jag får tillbaka honom. ;) Kramar!

2007-02-26 @ 19:43:24
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Linn

Jag lovar, vännen min, vi ska ta det luuugnt Micke och jag. Tänkte inviga honom i Tantra-världen. Tänka sig, det vore väl något? Då lär han veta hur ömt han måste handskas med dig när du kommer hem igen. ;) Nej, herregud Linn nu börjar vi nästan spåra här.. eeehh ja.
Psst! Kan man nå dig på någon adress på sjukhuset? Tänkte ett brev kanske kunde "sitta fint"? Hugs.

2007-02-26 @ 20:18:07
URL: http://linnnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback