När man inte har några idéer...

...kan man alltid skriva om hockey. Min fransman gjorde två mål igår och var tydligen riktigt bra. Dessutom drog han på sig en utvisning, vilket är bra - jag gillar snälla killar, men vafan, han måste ju visa att han är lite tuff också. Det är hockey vi snackar nu. Och hockey blir det både imorgon och på söndag. Jag åker direkt till Leksand imorgon med en kollega (även gammal Star Babes-ledare) som bor där, och sen följer hon med mig till arenan och tittar på när Leksand spöar Huddinge.

Men skit i hockeyn, de flesta hoppar ju ändå inte särskilt högt av glädje av att läsa om det.

Om en timme slutar jag jobba, då ska jag ut med kameran och förhoppningvis får jag reta upp alla snö-, vinter- och kylahatare på bloggen lite senare idag. Hahaha!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hi hi skulle det där sista vara en pik till mig ;)?
Jag ska kika in och titta på dina bilder senare. Du brukar ta fina bilder men du kunde gärna ha valt något annat motiv än snö , vinter och kyla

Postat av: barajagjohanna

Therese: Dig bland andra. ;) Hoppas du njuter av mina vinterbilder, hähä...

2007-01-25 @ 16:24:17
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback