Andra gången på akuten i sommar

När febern fortfarande inte sjunkit och då jag inte ens fick i mig vätska, så blev det en tripp till sjukhuset. Två timmar senare, efter bland annat en läskig undersökning med hjälp av en kamera man förde in genom näsan ner till halsen (ungefär lika äckligt som det låter trots bedövning i näsan), lite smärtstillande, mycket alvedon samt utskrivning av både smärtstillande och antibiotika, kunde jag efter två dygn äntligen få i mig både mat, dryck och fika. Lättnad. Tänk vilka mirakelmedel de har på sjukhuset, till skillnad mot vårdcentralen, vilka inte ville ta emot mig utan menade att jag bara skulle avvakta...

Kommentarer
Postat av: Regina

Jaha ja, jag är bra sugen på att få dina bilder nu tjejen! Även om jag har de mest roliga! ;) haha. Börjar ditt minne tryta så kan du ju gå in o slå en kik på min sida, på de fina bilderna, spanjorer o så menar jag haha. Bli frisk nu! Kanske vi ska åka till götet någon helg framöver, vad sägs? ;)

Postat av: Linn

Men gud, Joppiz! Hur mår du egentligen? Vad har du fått för slags sjuka där över i Talinn? :O

2007-07-30 @ 10:30:21
URL: http://linnnn.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

Regina: Vilken tur att du lagt upp bilder så att jag inte behöver sukta lika mycket. ;) Det var tur att jag tog kort på din kamera på den bästa bilden, den har jag som bakgrundsbild nu, hahaha. Åka till Götet hade ju varit heeeelt okej, om det nu är en sådan bra idé är ju en annan sak... ;)


Linn: Pja, just nu mår jag bra, för nu har den smärtstillande tabletten värkat, så jag ska få i mig lite frulle!

2007-07-30 @ 10:35:01
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback