Frukosten jag blev utan

Inatt har jag sovit ungefär... fyra timmar? Jag lyckades lägga mig i tid, men var pigg och kunde inte sova. Idag har jag gått upp på halvtid och börjar åtta istället för tio. Jag är inte van vid de här tiderna och det är lite svårt att komma in i rytmen. Tiden rusade iväg imorse och frukost hann jag inte äta. Däremot hann jag slänga i mig en banan och lite fort fixa en äggmacka att ta med till jobbet, en äggmacka som jag längtar ganska mycket efter just nu. Problemet är bara att mackan såklart blev kvar hemma i kylen...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Usch, det är hemskt jobbigt att ställa om sig till nya tider. Hoppas du orkar med att jobba halvtid nu :)! Att börja 8 känns ju fruktansvärt tidigt, har du alltid gjort det annars??

Postat av: barajagjohanna

Cicci: Ja, 7 eller 8 har varit det vanligaste, så att gå upp 6 hör ju till det normala, i vanliga falll. Att jobba halvtid går hur bra som helst. Men bara tre veckor kvar, sedan är det semester...

2007-07-02 @ 11:53:25
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback