Hjälp, är känseln påväg tillbaka?

Plötsligt idag kändes det jättekonstigt på en bit av magen där jag inte haft någon som helst känsel efter operationen. En konstig känsla som jag har svårt att beskriva. Men det har gått fem månader sedan operationen och jag har verkligen vant mig vid att inte ha någon känsel där, därför är det ju inte så märkligt att jag har svårt att beskriva hur det känns när jag tror att känner lite, litegrann. Jag hoppas det är känseln som är påväg tillbaka... (Men då får den gärna komma tillbaka i ljumsken också.)

En månad kvar till träning. (Att jag tokdansade på båten natten till fredag räknas inte som träning va? Ops.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

dans é asbra tränning ju! :) ibland känns en kväll på krogen som ett jävla friskis-pass

Postat av: barajagjohanna

Anonym: Jag vet, och det är det som inte är så bra med tanke på att jag inte får träna ännu. Fast det är nog lugnt.

2007-07-30 @ 20:36:55
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback