Nätter är till för att sova

Sova var vad jag skulle gjort inatt, men först fastnade jag på msn och därefter körde jag bil genom stan bland annat, fick ett mobilsamtal där jag fick höra att Leksands fransmän var ute och gjorde stan osäker (jag missar allt som vanligt), satt en stund på Holmtorget osminkad och iklädd ballerinas, mjukisbyxor och munkjacka med huvan uppdragen över huvudet - några vakter från en krog kollade lite misstänksamt på mig (att jag satt på stan kan ju tolkas som att det var för fransmännens skull, eftersom jag skrev om dem nyss, men det har alltså inget med saken att göra), såg på när tre killars kära ägodelar krympte då de badade nakna i gryningen då daggen låg spöklik över sjön, körde lite mer bil genom stan... Just nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter. Har nyligen sovit på soffan, men vaknade bara ännu tröttare. Försöker bli piggare med iste och mörka Polly. Det hjälper inte. Jag skulle packa, men kommer ingenvart.

Fast det var det fan värt.

Kommentarer
Postat av: lisa

okeeeej, varför var du ute då?`?=)

2007-07-22 @ 17:16:44
Postat av: Ida

Hahahaaa! Vilken schyst beskrivning av ägodelarna ;) Hrm..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback