Ops, någon blev visst lite upprörd

Haha! Nån blev lite putt för att jag upplyste om en bråkdel av industrin bakom din cigarett. Jag tror bestämt att någon kände sig träffad.

Men allvarligt talat: röker man bör man vara medveten om vad man bidrar till (inte bara för sin egen, och omgivningens, ohälsa), och fortsätter man röka trots vetskapen förstår jag inte riktigt hur man är funtad. (Ja, jag förstår att det säkert är skitsvårt att sluta, men att inte ens viljan finns är för mig helt oförståeligt.)

Kommentarer
Postat av: Ida

Måste vara otroligt skönt och peppande för dig att på ett sådant sätt få bekräftelse på att det du skriver påverkar människor. Ta det som en uppmaning att skriva vidare! Det handlar om att beröra - på ett eller annat sätt - vilket du gör!

2007-07-03 @ 10:28:35
Postat av: barajagjohanna

Ida: Vad snäll du är. Jag tycker det är skitkul att personen ifråga blivit upprörd över något jag skrivit, haha!

Postat av: Cliff Hanger

Jag håller med dig. Har skrivit en liten kommentar på hans blogg.

2007-07-03 @ 21:14:00
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Cliff Hanger: Klockrent! Såg att Anna (Malaga) skrivit också, vad bra ni är. :) (Och det är en tjej, även om jag också faktiskt fick intrycket av att det var en kille.)

2007-07-03 @ 21:21:42
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: lego

det där med att det är svårt att sluta vet jag inte om jag köper, med rätt vilja så går allt! men man måste vilja sluta annars går det inte!

2007-07-04 @ 06:19:07
URL: http://blog.jorego.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback