Besök

Det är trevligt att ha besök från Uppsala. Igår var vi ut på en långpromenad (i mina mått med), köpte glass på Statoil, drack citronte och åt cashwenötter och snackade skit, var uppe för sent med tanke på hur tidigt jag skulle stiga upp idag. Just nu ligger hon hemma hos mig och sover. (Det är verkligen fruktansvärt att stiga upp när någon annan får ligga kvar och sova.) När jag kommer hem om fyrtiofem minuter blir det frukost. Därefter ska vi på utflykt som turister. Det ska bli trevligt. Bildbevis kommer förmodligen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter trevligt , jag får faktiskt också besök om några timmar , inte från Uppsala utan från Japan. Ska bli väldigt trevligt , vi har inte setts sen i höstas i Madrid och efter det har han hunnit flytta hem till Japan och jag till Sverige. Vi ska väl också turista lite men jag lovar inga bildbevis men eventuellt en rapport.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback