Förlåt alla män, men jag skrattade högt

  1. -Vad är det för likhet mellan en delfin och en man?
    Det sägs att de är intelligenta, men ingen kan bevisa det.

  2. -Vad är det för likhet mellan män och microvågsugnar?
    Båda blir upphettade på 15 sekunder.

  3. -Varför är män män och råttor råttor?
    Därför att råttorna fick välja först.

  4. -Varför kan en man inte vara både snygg och smart?
    Därför att då skulle han vara en kvinna.

  5. -Varför är en mans hjärna stor som en nöt?
    Därför att den är svullen.

  6. -Varför är mäns förstånd mer värt än en kvinnas?
    För att det är ovanligare.

  7. -Varför gifter sig hellre en man med en oskuld?
    Därför att de inte klarar av kritiken.

  8. -Varför finns män?
    Därför att en dildo inte kan turas om att diska.

Kommentarer
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Ha ha - de ar roliga!!!
Jag returnerar med en förhoppningsvis inte alltför vulgär variant:
Vad är det för likhet mellan en kvinna och en ekorre?
Svar: Båda gillar att snaska kotte.
Jag ber om ursäkt för mitt fräcka jag...

2007-06-13 @ 21:15:11
Postat av: barajagjohanna

Niklas: Om män styrde världen skulle de felaktiga telefonnummer som man fått av tjejer på krogen skulle automatiskt kopplas vidare till deras riktiga nummer. Och ölmage skulle bytas ut mot ölbiceps.

Postat av: becka

Riktigt roligt men skrattet fastnar ändå lite i halsen när jag tänker på hur irriterad jag brukar bli på alla varianter som dras om kvinnor...men kan inte låta bli att flina åt den där om delfiner;-)

2007-06-13 @ 23:20:17
URL: http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

becka: Men eftersom männen så ofta i samhället verkar vara med värda än oss (såsom deras förstånd - som bara är så mycket mer värt kvinnans eftersom det är ovanligare) så tycker jag att vi någon gång kan få skämta till det utan att få massa skämt tillbaka, sådeså. Så skratta på. ;)

2007-06-14 @ 10:25:08
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Johanna: Vad vill du säga? Jag förstår ju inte... (kanske för att jag är man och lagom trög!)
Becka: Vaddå "få en massa skämt tillbaka"???
Mitt syfte var inte att leverera skämtet som ett mothugg...
Till er båda: Jag är mer kvinna än er båda tillsammans!!!

2007-06-14 @ 10:36:52
Postat av: barajagjohanna

Niklas: Det du frågade Becka ska du nog fråga mig, för det var jag som skrev det. ;) Vad jag ville säga? Ge mothugg. Och du, ta det lugnt, jag är inte så ond om jag verkar... ;)

2007-06-14 @ 10:49:30
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Veronika

Jag fnissade mest åt den med delfinen. Vet inte varför. :)

2007-06-14 @ 13:38:49
URL: http://sagoslott.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback