Anteckna, intresseklubben!

Jag hittade en internetsida som var väldigt intressant angående det jobbiga i mitt vänsterben/mage (överkänslighet, sveda, stickningar, känselbortfall). Intressant för mig, alltså. Om det är intressant för någon annan vettetusan, men jag skriver det ändå.

Man fick se en ritad människa, och på denna klicka på de kroppsdelar man har problem. Det gjorde jag, och fann att överkänsligheten på en viss punkt på låret, hänger ihop med ett tryck på nervroten i en viss kota. Häftigt att kroppen hänger ihop så. Att det sedan råkar vara i den kotan jag är opererad, det är ju jätteintressant. Ännu mer intressant blev det när jag klickade på alla mina "problemdelar" ända upp till naveln. Då kom jag fram till att problemen har att göra med samtliga fem kotor där jag är opererad i. Mycket, mycket intressant... så länge det är övergående och inte permanent vill säga... (intresseklubbsmedlemmar kan
läsa mer här)

Kommentarer
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

(Jag har antecknat.)

2007-04-01 @ 11:58:02
Postat av: becka

Säga vad man vill om internet, men det öppnar helt klart en ny värld. Man kan hitta svar på precis allt.

Postat av: barajagjohanna

Niklas: Bra, intresseklubben sköter sitt jobb.

becka: Verkligen! Internet är bra.

2007-04-01 @ 21:34:37
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback